برنامه ریزی جهت ارسال تیم نصب
با هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش ، در تاریخ و ساعت تعیین شده ، کارشناسان تیم نصب جهت نصب دستگاه خریداری شده و جدید به آدرس شما اعزام خواهند شد .
کليه سخت افزارهای ارائه شده توسط شرکت مسفا به مدت یک سال در گارانتی و ضمانت میباشند . اگر در دوره گارانتی معایب و نواقصی در کارکرد آن مشاهده شود ، مسفا نسبت به رفع ایراد و در صورت نیاز تعویض آن بدون دریافت هیچ هزینه ای در اسرع وقت اقدام خواهد کرد .
برای استفاده از گارانتی حتما دقت کنید شرایط زیر رعایت شده باشد :
پس از دوره گارانتی ، مسفا کلیه سخت افزار و نرم افزارهای ارائه شده توسط خود را حداقل به مدت 5 سال تحت پوشش خدمات پشتیبانی خود قرار میدهد .
با هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش ، در تاریخ و ساعت تعیین شده ، کارشناسان تیم نصب جهت نصب دستگاه خریداری شده و جدید به آدرس شما اعزام خواهند شد .
با هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش ، در تاریخ و ساعت تعیین شده ، کارشناسان تیم پشتیبانی جهت رفع عیب دستگاه قدیمی به آدرس شما اعزام خواهند شد .
در صورت داشتن قرارداد پشتیبانی ، با تماس با واحد پشتیبانی نرم افزار ، کلیه مشکلات نرم افزاری شما به صورت ریموت یا تلفنی برطرف خواهد شد .
پس از پایان یافتن دوره یکساله اعتبار ردیاب ، واحد خدمات پس از فروش ، نسبت به شارژ مجدد یکساله شما اقدام خواهد شد .
واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش ، با بررسی میدانی و اعلام آمار گزارشات خرابی به واحد فنی ، همواره در انجام بهتر کیفیت پروژه ها برای کاهش خرابی های آتی آن تلاش میکند .
برنامه ریزی و زمان بندی دقیق برای هر چه بهتر انجام شدن پروژه ها توسط کارشناسان تیم نصب مسفا جهت صرفه جویی در زمان و عدم لطمه به روال کار عادی کارفرما همیشه یک اصل اجتناب ناپذیر می باشد .
پر اهمیت ترین داده ها و گزارشات در مبحث پشتیبانی مسفا ، “بازخورد” مشتریان می باشد . زیرا ما را در بهبود کیفیت خدمات ارائه شده هدایت می نماید . از همین جهت هر گزارش خطایی از سمت مشتری برای ما با ارزش است .
با توجه به اهمیت آنلاین و برقرار بودن همیشگی سیستم های نصب شده ، مسفا هشدارهای پایان شارژ مشتریان خود را پیش از انقضاء به صورت پیامکی به ایشان اطلاع می دهد تا نسبت به شارژ مجدد آن پیش از قطع شدن اقدام نمایند .
شرکت ها و سازمان هایی که اقدام به خرید لایسنس نرم افزار و نصب بر روی سرورهای خود نموده اند ، (در صورت وجود سابقه عقد قرارداد پشتیبانی) قبل از پایان قرارداد پشتیبانی خود ، به صورت تلفنی نسبت به این موضوع آگاه شده و اقدامات لازم برای تمدید را تا قبل از اتمام قرارداد خود می توانند انجام دهند .
مسفا به صورت دوره ای و در صورت داشتن حق دسترسی ، به جهت اطمینان از صحت عملکرد سامانه آنها به سرور مشتریان مراجعه کرده و در صورت مشاهده اختلال در آن ، فورا مشتری را از موضوع آگاه می سازد .
درخواستی دارید ؟
مسفا به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های کشور در حوزه مدیریت ناوگان ، همواره به دنبال افزایش رضایتمندی مشتری از خدمات خود بوده و با شنیدن صدای مشتری تمام تلاش خود را جهت بهبود کیفیت این خدمات می نماید .